Smysluplná práce

219,00 299,00 

Manifest pro týmy v 21. století

NOVĚ V PRODEJI!

Vyprázdnit
Typ knihy: Vyberte možnost

Anotace

Včely nečekají.

Nečekají, až jim někdo poručí, nečekají na dokonalost, nečekají na pozdější dobu.

Ani my nemusíme čekat. Dnešek nesmíme promarnit.

Přehodnocení toho, čím může být práce a vedení, z hlavy vizionáře, známého autora a myšlenkového vůdce Setha Godina. Proč má práce zrovna takovou podobu, jakou má, proč je čím dál tím víc vysilující a co můžeme my všichni – zejména lídři – udělat, aby měla novou, lidštější podobu?

Ekonomická nejistota spolu s nárůstem práce na home office jsou příčinou toho, že se cítíme více odtržení od významu práce, kterou vykonáváme. Manažeři vyvedení tím z míry reagují tvrdšími podmínkami a sankcemi, propouštěním, zvýšenou kontrolou a povinnou účastí na schůzích. Zaměstnanci častěji opouštějí své pozice anebo odvádějí jen přesně tolik práce, kolik je nezbytně nutné. Vzdej se svých snů a své duše, přesvědčujeme se navzájem, a můžeš si koupit pár věcí, které ti zajistí status a spokojenost. ALE TAKHLE TO BÝT NEMUSÍ.

Seth Godin, autor legendárních knih o podnikání a marketingu, se ve 144 slokách dotýká příčin toho, co je na práci jak pro pracovníky, tak pro management tolik bolestivé. Ukazuje, co stojí za těmito trendy a jak lépe a smysluplněji práci pojmout.

Stojíme před jednoduchým rozhodnutím. Buď participovat na kocovině, kterou průmyslový kapitalismus prochází, dál uvažovat o lidech jako o nahraditelných součástkách stroje a účastnit se marného soutěžení s umělou inteligencí, alias závodu ke dnu. Nebo se propojit v zájmu vystavění organizace, která má větší význam, než jen generování zisku, ve které bude mít každý své místo, účel a důvěru, díky níž ze sebe bude moci vydávat to nejlepší – bez ohledu na to, z jakého místa práci vykonává.

Tato kniha je určena ke sdílení se šéfy a kolegy, k diskuzi a k použití v praxi. Ať už zaujímáme jakoukoliv pozici, máme možnost něco změnit. Neboť, jak píše Godin: „LIDÉ NEJSOU ZDROJE. NEJSOU NÁSTROJEM. JSOU SMYSLEM.


Ukázka z knihy


Ukázka z audioknihy



O autorovi

Image-Description

Seth Godin

Seth Godin je americký řečník, podnikatel a autor knih o marketingu. Proslavil se hlavně díky svému blogu, který pravidelně čte přes milion čtenářů, a úspěšným vystoupením na konferencích TED, které mají vysokou sledovanost. Je známý díky svým marketingovým úspěchům a inovacím.

 

ISBN: N/A
Kategorie:,
Kolekce:
Hmotnost -
Rozměry -
Autor

Původní název

The Song of Significance

Datum vydání

15.11.2023

Typ knihy

, ,

Vazba

Překlad

Jazyk

český

Počet stránek

216

Interpret