Nadčasový produkt

220,00 349,00 

Jak vytvořit a propagovat dílo trvalé hodnoty

Vyprázdnit
Typ knihy: Vyberte možnost

Chcete-li se stát legendou, nenajdete lepšího průvodce

Kultovní kniha pro kreativce, marketéry a tvůrce nových produktů, kteří si kladou tyto otázky:

  • Jak vdechnout prvotnímu nápadu život?
  • Jak definovat svou značku?
  • Jak nový produkt propagovat?
  • A jak neupadnout v zapomnění po první sezóně?

Nadčasový, evergreen, kultovní…

Ryan Holiday vychází z pečlivého studia klasických děl všech žánrů a odhaluje autorům, podnikatelům, hudebníkům, filmařům, designérům a všem dalším kreativním lidem, že stvoření nadčasového produktu nemusí být náhoda. Pro úspěch je klíčové, když autor neodděluje tvorbu od marketingu a když od počátku ví, co je účelem projektu a pro koho vzniká.

Dozvíte se, jak pracují producenti hvězd, jak přemýšlejí autoři knižních bestsellerů a co to znamená vybudovat si z loajálních příznivců solidní platformu. Každý tvůrce chce znát odpověď na otázku, jak prodloužit příslovečných 15 minut slávy na celá desetiletí a jak ve světě jepičích hitů aspirovat na trvalý úspěch. Chcete-li se stát legendou, nenajdete lepšího průvodce.

Toto není recept na rychlý úspěch. Toto je recept na trvalý úspěch.


Řekli o knize

„Každý umělec sní o vytvoření nadčasového, trvalého díla a tato kniha vysvětluje, co je k tomu zapotřebí. Ryan Holiday napsal brilantní, inspirativní příručku, která velí nedbat nejžhavějších trendů a zaměřit se na to, co je důležité a co bude mít skutečný efekt. Pokud chcete napsat, vyrobit či vybudovat něco úžasného, přečtěte si tuto knihu.“
— JAMES FREY, autor bestsellerů A Million Little Pieces a Bright Shiny Morning

„Po této knize by měl sáhnout každý umělec toužící po zářné kariéře, která přečká módní výkřiky, trendy a technologické změny. Je to recept na to, jak se stát klasikem a legendou.“
— MICHAEL RAPINO, generální ředitel a prezident společnosti Live Nation

„Jako producent seriálu či umělec libovolného druhu musíte vědět, kdy si máte postavit hlavu a dát na svůj instinkt, kdy a koho požádat o pomoc, jak definovat svou značku a angažovat se pro ni. Kniha všechny tyto otázky podrobně rozebírá, aby tvůrcům dopomohla k dlouhodobému úspěchu.“
— DAVID ZUCKERMAN, scenárista a spolutvůrce seriálů Griffinovi, Americký táta a Wilfred

„Už jsem to řekl o poslední Ryanově knize, ale teď to řeknu zase. Je to jeho nejlepší kniha. Bude to věčný bestseller. Je pravdivá v každém detailu a je to skvělý návod k uplatnění kreativity v reálném světě.“
— JAMES ALTUCHER, autor knihy Zvol sebe


Ukázka z knihy

Please wait while flipbook is loading. For more related info, FAQs and issues please refer to DearFlip WordPress Flipbook Plugin Help documentation.


Ukázka z audioknihy


O autorovi

Image-Description

Ryan Holiday

Je jedním z předních světových myslitelů a spisovatelů zabývajících se starověkou filosofií a jejím uplatněním v každodenním životě.
Je vyhledávaným přednášejícím, poradcem a autorem mnoha bestsellerů, například The Obstacle Is the Way (Překážka je výzva), Ego Is the Enemy (Ego je váš nepřítel) a The Daily Stoic (Stoikův průvodce pro každý den).

Jeho knihy byly přeloženy do více než třiceti jazyků a prodalo se jich přes dva miliony výtisků.
Se svou rodinou žije poblíž města Austin v americkém Texasu

Hmotnost 433 g
Rozměry 140 × 210 mm
Autor

Typ knihy

, ,

Překlad

Počet stránek

228

Vazba