Nadčasový produkt

Jak vytvořit a propagovat dílo trvalé hodnoty

259,00 349,00 

Vyprázdnit
Typ knihy: Vyberte možnost

Chcete-li se stát legendou, nenajdete lepšího průvodce

Kultovní kniha pro kreativce, marketéry a tvůrce nových produktů, kteří si kladou tyto otázky:

  • Jak vdechnout prvotnímu nápadu život?
  • Jak definovat svou značku?
  • Jak nový produkt propagovat?
  • A jak neupadnout v zapomnění po první sezóně?

Nadčasový, evergreen, kultovní…

Ryan Holiday vychází z pečlivého studia klasických děl všech žánrů a odhaluje autorům, podnikatelům, hudebníkům, filmařům, designérům a všem dalším kreativním lidem, že stvoření nadčasového produktu nemusí být náhoda. Pro úspěch je klíčové, když autor neodděluje tvorbu od marketingu a když od počátku ví, co je účelem projektu a pro koho vzniká.

Dozvíte se, jak pracují producenti hvězd, jak přemýšlejí autoři knižních bestsellerů a co to znamená vybudovat si z loajálních příznivců solidní platformu. Každý tvůrce chce znát odpověď na otázku, jak prodloužit příslovečných 15 minut slávy na celá desetiletí a jak ve světě jepičích hitů aspirovat na trvalý úspěch. Chcete-li se stát legendou, nenajdete lepšího průvodce.

Toto není recept na rychlý úspěch. Toto je recept na trvalý úspěch.


Řekli o knize

„Každý umělec sní o vytvoření nadčasového, trvalého díla a tato kniha vysvětluje, co je k tomu zapotřebí. Ryan Holiday napsal brilantní, inspirativní příručku, která velí nedbat nejžhavějších trendů a zaměřit se na to, co je důležité a co bude mít skutečný efekt. Pokud chcete napsat, vyrobit či vybudovat něco úžasného, přečtěte si tuto knihu.“
— JAMES FREY, autor bestsellerů A Million Little Pieces a Bright Shiny Morning

„Po této knize by měl sáhnout každý umělec toužící po zářné kariéře, která přečká módní výkřiky, trendy a technologické změny. Je to recept na to, jak se stát klasikem a legendou.“
— MICHAEL RAPINO, generální ředitel a prezident společnosti Live Nation

„Jako producent seriálu či umělec libovolného druhu musíte vědět, kdy si máte postavit hlavu a dát na svůj instinkt, kdy a koho požádat o pomoc, jak definovat svou značku a angažovat se pro ni. Kniha všechny tyto otázky podrobně rozebírá, aby tvůrcům dopomohla k dlouhodobému úspěchu.“
— DAVID ZUCKERMAN, scenárista a spolutvůrce seriálů Griffinovi, Americký táta a Wilfred

„Už jsem to řekl o poslední Ryanově knize, ale teď to řeknu zase. Je to jeho nejlepší kniha. Bude to věčný bestseller. Je pravdivá v každém detailu a je to skvělý návod k uplatnění kreativity v reálném světě.“
— JAMES ALTUCHER, autor knihy Zvol sebe


Ukázka z knihy


Ukázka z audioknihy



O autorovi

Image-Description

RYAN HOLIDAY

Je jedním z předních světových myslitelů a spisovatelů zabývajících se starověkou filosofií a jejím uplatněním v každodenním moderním životě. Než se stal spisovatelem, působil jako ředitel marketingu a nakonec poradce společnosti American Apparel. Holiday debutoval jako spisovatel v roce 2012, kdy vydal knihu Trust Me, I’m Lying. Je autorem mnoha bestsellerů, například Stoikův průvodce pro každý den (The Daily Stoic), Klíčem je klid (Stillness is the Key) nebo Překážka jako cesta (Obstacle is the Way).

Jeho knihy byly přeloženy do více než třiceti jazyků a prodalo se jich přes dva miliony výtisků.
Se svou rodinou žije poblíž města Austin v americkém Texasu.

Hmotnost 433 g
Rozměry -
Autor

Typ knihy

, ,

Překlad

Počet stránek

228

Vazba

Původní název

Perennial Seller

Datum vydání

23. 07. 2021