Nadčasový produkt
310,80 Kč – 383,90 Kč
Jak vytvořit a propagovat dílo trvalé hodnoty
Chcete-li se stát legendou, nenajdete lepšího průvodce
Kultovní kniha pro kreativce, marketéry a tvůrce nových produktů, kteří si kladou tyto otázky:
- Jak vdechnout prvotnímu nápadu život?
- Jak definovat svou značku?
- Jak nový produkt propagovat?
- A jak neupadnout v zapomnění po první sezóně?
Nadčasový, evergreen, kultovní…
Ryan Holiday vychází z pečlivého studia klasických děl všech žánrů a odhaluje autorům, podnikatelům, hudebníkům, filmařům, designérům a všem dalším kreativním lidem, že stvoření nadčasového produktu nemusí být náhoda. Pro úspěch je klíčové, když autor neodděluje tvorbu od marketingu a když od počátku ví, co je účelem projektu a pro koho vzniká.
Dozvíte se, jak pracují producenti hvězd, jak přemýšlejí autoři knižních bestsellerů a co to znamená vybudovat si z loajálních příznivců solidní platformu. Každý tvůrce chce znát odpověď na otázku, jak prodloužit příslovečných 15 minut slávy na celá desetiletí a jak ve světě jepičích hitů aspirovat na trvalý úspěch. Chcete-li se stát legendou, nenajdete lepšího průvodce.
Toto není recept na rychlý úspěch. Toto je recept na trvalý úspěch.
Řekli o knize
„Každý umělec sní o vytvoření nadčasového, trvalého díla a tato kniha vysvětluje, co je k tomu zapotřebí. Ryan Holiday napsal brilantní, inspirativní příručku, která velí nedbat nejžhavějších trendů a zaměřit se na to, co je důležité a co bude mít skutečný efekt. Pokud chcete napsat, vyrobit či vybudovat něco úžasného, přečtěte si tuto knihu.“
— JAMES FREY, autor bestsellerů A Million Little Pieces a Bright Shiny Morning
„Po této knize by měl sáhnout každý umělec toužící po zářné kariéře, která přečká módní výkřiky, trendy a technologické změny. Je to recept na to, jak se stát klasikem a legendou.“
— MICHAEL RAPINO, generální ředitel a prezident společnosti Live Nation
„Jako producent seriálu či umělec libovolného druhu musíte vědět, kdy si máte postavit hlavu a dát na svůj instinkt, kdy a koho požádat o pomoc, jak definovat svou značku a angažovat se pro ni. Kniha všechny tyto otázky podrobně rozebírá, aby tvůrcům dopomohla k dlouhodobému úspěchu.“
— DAVID ZUCKERMAN, scenárista a spolutvůrce seriálů Griffinovi, Americký táta a Wilfred
„Už jsem to řekl o poslední Ryanově knize, ale teď to řeknu zase. Je to jeho nejlepší kniha. Bude to věčný bestseller. Je pravdivá v každém detailu a je to skvělý návod k uplatnění kreativity v reálném světě.“
— JAMES ALTUCHER, autor knihy Zvol sebe
Ukázka z knihy
Ukázka z audioknihy
[iframe_url_display]
O autorovi
Hmotnost | 433 g |
---|---|
Rozměry | - |
Autor | |
Typ knihy | |
Překlad | |
Počet stránek | 228 |
Vazba | |
Původní název | Perennial Seller |
Datum vydání | 23. 07. 2021 |